středa 21. srpna 2013

Fantasy eyes Tutorial - překlad

I když jsem slibovala, že sem dám přeložený tutoriál Milky way jeho autor se mi ještě neozval a tak jsem se pustila do jiného, také velmi užitečného tutoriálu.

Fantasy eyes Tutorial

by sanguisGelidus


- je to další úžasný umělec z DA, který mě oslovil hlavně svou magickou kresbou lidí. Největší kouzlo jeho obrázků tvoří zřejmě oči, a právě proto jsem se zaměřila na překlad tohoto tutoriálu.

Pro začátek sem dám pár poznámek k překladu, 
které vám snad pomohou vyznat se v tutoriálu a dosáhnete s nim lepšího výsledku.

1. Lineart = perokresba - obraz, který se skládá pouze s různě zakřivených čar, bez stínování či použití barev (většinou jsou černobílé).

2. Cyan color - je barva které většinou říkáme zeleno-modrá (#00FFFF)

3. Používejte pomocné obrázky kolem panelu. Většinou lépe vysvětlují o čem autor právě mluví/ píše.
Original tutorial v AJ zde

Žádné komentáře:

Okomentovat